Úterý, Srpen 14

TIP na domácí cvičení – 10 základních cviků, které zvládnete kdekoliv

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Pokud rádi cvičíte doma, přinášíme základní cviky s vlastní vahou, které můžete cvičit prakticky kdekoliv bez jakýchkoliv fitness pomůcek. Postačí vám pouze váha vlastního těla, karimatka a chuť ke cvičení!

Na následujícím obrázku je k dispozici 10 základních cviků pro protažení a hlavně posílení partií celého těla. Abyste si trénink ztížili a zároveň spálili více tukových buněk, doporučujeme si tyto cviky dopřát jako tzv. kruhový trénink. Proveďte první sérii všech 10 cviků po 10 opakováních, poté minutu odpočívejte a opakujte ještě 2x (popřípadě upravte počet opakování nebo série podle vašich sil a fyzické kondice).

Печать

Tip jak správně provést dřep

Než začnete provádět dřepy, srovnejte chodidla na šíři ramen a špičky směřujte mírně od sebe. Ze vzpřímeného postoje pomalu klesejte do fáze, kdy jsou stehna vodorovně s podlahou (případně můžete klesnout i níž). Jakmile se dostanete do fáze, kdy níž už jít nemůžete, pomalu se zvedejte zpět do horní pozice. Při provádění cviku našlapujte na celé chodidlo, aniž byste zvedali paty.

U jednotlivých cviků nezapomínejte dbát na jejich provedení. Snažte se u každého cviku hlídat především bedra, aby se neprohýbala. Jakmile ucítíte, že vás bolí záda, nebo cvik „držíte“ převážně zády, povolte, odpočiňte si a cvik zkuste opakovat. Pokud s cvičením začínáte, s velkou pravděpodobností se objeví bolest v bedrech. Proto se nesnažte hned vše zvládnout na poprvé. Jde vám nějaký cvik lépe? Tak ho nahraďte cvikem, ve kterém vaše bedra budou více zatížena. Z cvičení je dobré si udělat především koníčka, který vás bude bavit a u kterého vydržíte dlouhodobě. Jakmile budete u cvičení trpět bolestí, není to správná cesta, která povede k pravidelnému sportování (nehledě na to, že si můžete přivodit nepříjemný zdravotní úraz).

 

Sdílet článek pomocí:

O autorovi

Přidejte komentář

Buďte první kdo to okomentuje!

Upozornit na
avatar

wpDiscuz